جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۶۸۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
به منظور تامین آسایش تماشاگران انجام می‌گیرد

اقدام شهرداری منطقه 22 برای تماشاگران شهرستانی وردآورد 77

پذیرایی و فراهم کردن شرایط رفاه و آسایش تماشاگران شهرستانی مهمان هفتاد و هفتمین شهرآورد تیم های استقلال و پرسپولیس، شهرداری منطقه 22 را وا داشت، اردوگاه اسکان موقت 2 هزار متر مربعی برپا کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « این برنامه با هدف حمایت از ورزش و ورزش دوستان همچنین ساماندهی وضعیت تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال برای هفتمین بار متوالی صورت می گیرد. هفتاد و هفتمین شهرآورد پایتخت بعد از ظهر جمعه 15 شهریورماه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می شود و به همین مناسبت از پنجشنبه شب و یک شب پیش از برگزاری این مسابقه، اردوگاه موقت و مسقف 2 هزار متر مربعی در بلوار غربی استادیوم ، مقابل در غربی این ورزشگاه برپا خواهد شد.»

وی تصریح کرد: « این اقدام با توجه به تدابیر دکتر قالیباف شهردار تهران به منظور تامین آسایش تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و با هماهنگی و مشارکت معاونتهای مختلف شهرداری منطقه، یگان ویژه ناجا، اداره راهنمایی و رانندگی منطقه، آتش نشانی ، هلال احمر و ... صورت می گیرد.

بنرهای اطلاع رسانی در خصوص محل و موقعیت این اردوگاه نیز همزمان با برپایی این اقامتگاه موقت در بزرگراهها و معابر اصلی منتهی به منطقه نصب خواهد شد. با توجه به نیاز تماشاگران، سرویسهای بهداشتی و نماز خانه موقت همچون گذشته در محل برپایی این اردوگاه، مستقر خواهند شد. از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای پذیرایی از مهمانان شهرستانی منطقه، اجرای مسابقات ورزشی و برگزاری برنامه های فرهنگی در محل برپایی این اردوگاه موقت خواهد بود. »

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما